What makes education effective? 1600-SZD-WMEE
Zajęcia dotyczą kwestii związanych z pedagogiką i psychologią edukacyjną. W czasie zajęć będziemy dyskutować o kwestiach związanych z efektywnością edukacji, metodami edukacyjnymi i rozwiązaniami wykorzystywanymi w edukacji, a także będziemy rozmawiać o czynnikach wpływających na efektywność edukacji.
Doktoranci mogą być nieobecni w czasie jednych zajęć. Są zobowiązani do czytania tekstów na zajęcia oraz do brania aktywnego udziału w dyskusji.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Doktoranci dowiedzą się o różnych kwestiach związanych z efektywnością edukacji. W czasie zajęć będziemy analizowali teksty naukowe w języku angielskim i będziemy doskonalić akademicki język angielski.
Kryteria oceniania
Doktoranci są proszeni o aktywne uczestnictwo w zajęciach oraz o czytanie tekstów. Jeżeli doktorant będzie zaliczał przedmiot w sesji poprawkowej będzie proszony o przygotowanie analizy wybranego przez siebie tekstu i sformułowanie wniosków.
metody weryfikacji efektów uczenia się: analiza tekstów, dyskusja
kryteria oceniania: aby zaliczyć przedmiot, Doktoranci muszą aktywnie uczestniczyć w zajęciach
Literatura
Hattie, J. A. C. (2009). Visible Learning. A synthesis of over 800-meta-analyses relating to achievement. London, New York: Routledge.
Hattie, J. A. C. & Yates, G. (2013). Visible Learning and the science how we learn. London, New York: Routledge.
Wybrane artykuły na temat związany z tematyką seminarium, według preferencji uczestników.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: