Warsztat naukowca w przestrzeni publicznej 1600-SZD-SPEC-WN-KM
Sposoby przygotowania treści badań do prezentacji wobec różnych typów publiczności: 1. Wobec publiczności konferencyjnej 2. Wobec publiczności szerszej, nastawionej na treści popularne 3. Wobec grup zainteresowanych edukacją. Sposoby komunikatywnego prezentowania treści – praca głosem, ciałem i przestrzenią.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Umiejętności | Potrafi:
KO_01 - wypełniania zobowiązań społecznych badaczy i twórców
KO_02 wypełniania zobowiązań społecznych i podejmowania działań na rzecz interesu publicznego, zwłaszcza w zakresie inicjowania działań na rzecz interesu publicznego
Oraz inne: rozpoznawania własnych możliwości w komunikowaniu własnych badań poza gronem specjalistów
Kryteria oceniania
Opis wymagań związanych z uczestnictwem w zajęciach, w tym dopuszczalnej liczby nieobecności podlegających usprawiedliwieniu: Przygotowanie 3 wystąpień i ich korekta
Zasady zaliczania zajęć i przedmiotu (w tym zaliczania poprawkowego): Właściwe przygotowanie wystąpień lub ich skorygowanie według wskazań.
Metody weryfikacji efektów uczenia się: Korekty i omówienie po każdy wystąpieniu
Kryteria oceniania: ocena na 4 wymiarach publicznego mówienia
Praktyki zawodowe
-
Literatura
Talk Like TED: The 9 Public Speaking Secrets of the World's Top Minds, Sztuka promocji nauki. Osica Natalia, https://www.iopan.gda.pl/Sztuka-promocji-nauki-maly.pdf
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: