(in Polish) Historia kultury w dobie humanistyki cyfrowej, stacjonarne, drugiego stopnia (S2-PRK-HKHC)(in Polish: Historia kultury w dobie humanistyki cyfrowej, stacjonarne, drugiego stopnia) | |
second cycle programme full-time, 2-year studies Language: Polish | Jump to: Opis ogólnyStudia II stopnia na kierunku Historia kultury w dobie humanistyki cyfrowej oferują kształcenie o charakterze ogólnohumanistycznym, ze szczególnym naciskiem na poznanie narzędzi humanistyki cyfrowej oraz ich użyteczności dla poszczególnych dyscyplin w ramach nauk humanistycznych (nauki o sztuce, historia, archeologia, nauki o kulturze i religii). Studenci będą zdobywać szeroką wiedzę merytoryczną oraz podstawowe umiejętności interdyscyplinarnego warsztatu badawczego, powiązanego z wymienionymi wyżej dyscyplinami. Zgodnie z zaplanowanymi efektami kształcenia studia przygotowują absolwentów do podjęcia pracy w obszarze edukacji, kultury, organizacji pozarządowych i administracji oraz w sektorze medialnym. Koncepcja kształcenia zakłada daleko posuniętą indywidualizację w przypadku każdego ze studentów. Studenci realizują program studiów na podstawie indywidualnego planu, którego kształt jest uzgadniany z opiekunem naukowym. W programie studiów znajdują się m.in:
Studia na kierunku Historia kultury w dobie humanistyki cyfrowej,mają przygotowywać do przyszłej kariery naukowej, a zarazem wyposażać absolwentów niewiążących swej przyszłości z nauką w kompetencje, które otworzą przed nimi szansę realizacji kariery zawodowej w wielu różnych obszarach rynku pracy. Profil absolwenta odpowiada kompetencjom wymaganym w pracy w środowisku pozaakademickim i poza edukacją formalną na stanowiskach pracy w instytucjach kultury, administracji publicznej (centralnej i lokalnej), a także w instytucjach pożytku publicznego zajmujących się kulturą w najszerszym tego słowa znaczeniu. Umiejętności wyniesione ze studiów na kierunku będą użyteczne w zawodach związanych z dziennikarstwem i zarządzaniem wiedzą i zasobami kulturowymi, a także marketingiem, reklamą i komunikacją społeczną. |
Qualification awarded:
Access to further studies:
Learning outcomes
None