Teaching Practice – the First and Third Stage of Education 3302-ZPD3I-L
This course has not yet been described...
Type of course
pedagogical qualifications
Mode
Remote learning
Prerequisites (description)
Course coordinators
Bibliography
Bimmel, P./ B. Kast/ G. Neuner: Arbeit mit Lehrwerklektionen. Fernstudieneinheit. Goethe Institut: München 1993.
Böhmann, M. /Schäfer-Munro, R.: Kursbuch Schulpraktikum. Beltz Verlag: Weinheim und Basel 2008.
Dzierzgowska, I.: Jak uczyć metodami aktywnymi. Fraszka Edukacyjna: Warszawa 2004.
Heyd, G.: Deutsch lehren. Verlag Moritz Diesterweg; Frankfurt am Main 1991.
Iluk, J.: Polsko-niemiecki słownik wyrażeń i zwrotów lekcyjnych. WSiP: Warszawa 1993.
Janicka, M.: Pakiet metodyczny dla nauczycieli języków obcych I etapu edukacyjnego. ORE: Warszawa 2014.
Karpeta-Peć, B.: Otwarty, aktywny, samodzielny.. Alternatywne formy pracy. Przewodnik dla nauczycieli języków obcych. Fraszka Edukacyjna: Warszawa 2008.
Kleban, M.: Pakiet metodyczny dla nauczycieli języków obcych II etapu edukacyjnego. ORE: Warszawa 2014.
Komorowska, H.: Metodyka nauczania języków obcych. Fraszka Edukacyjna: Warszawa 2005.
Komorowska, H.: Skuteczna nauka języka obcego. CODN: Warszawa 2009.
Komorowska, H.: Nauka języka obcego w perspektywie ucznia. Oficyna Wydawnicza Łośgraf: Warszawa 2011.
Meyer, H.: Was ist guter Unterricht? Sonderausgabe. Cornelsen Scriptor: Berlin 2004.
Sobańska-Jędrych, J./ B. Karpeta-Peć/ M. Torenc: Rozwijanie zdolnosci jezykowych na lekcji jezyka obcego. ORE: Warszawa 2013.
Storch, G.: Deutsch als Fremdsprache – eine Didaktik. Fink Verlag: München 1999.
Zawadzka, E.: Nauczyciele języków obcych w dobie przemian. Oficyna Wydawnicza „Impuls”: Kraków 2004.
Czasopisma: Fremdsprache Deutsch, Frühes Deutsch, Praxis, Języki Obce w Szkole i inne.
Podręczniki do nauki języka niemieckiego dopuszczone przez MEN do użytku szkolnego.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: