Glottodidactics 3302-GD2w-L
This course has not yet been described...
Type of course
foreign languages
pedagogical qualifications
Mode
Prerequisites (description)
Course coordinators
Term 2023L: | Term 2024L: |
Bibliography
Bausch, K. R./ Christ, H./ Hüllen, W./ Krumm, H. J. (red.): Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen 1995.
Bovet, G. / huvendiek, V. (2000): Leitfaden Schulpraxis. Berlin.
Czaplikowska, R/ Kubacki, A. D. (2016): Methodik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache. Kubart.
Häussermann U. /Piepho H.E (1996), Aufgaben-Handbuch Deutsch als Fremdsprache. Abriss einer Aufgaben- und Übungstypologie, München, Iudicium.
Heyd, G. (1991), Deutsch lehren, Diesterweg.
Heyd G. (1997), Aufbauwissen für den Fremdsprachenunterricht, Tübingen, Gunter Narr.
Komorowska, H. (2005), Metodyka nauczania języków obcych, Fraszka Edukacyjna, Warszawa.
Storch G., 1999, Deutsch als Fremdsprache – eine Didaktik, Fink Verlag.
Zawadzka E., 2004, Nauczyciele języków obcych w dobie przemian, Impuls.
Zeitschriften: Fremdsprache Deutsch, Praxis, Der Fremdsprachenunterricht Englisch, Języki Obce w Szkole.
Czasopisma: Fremdsprache Deutsch, Praxis, Der Fremdsprachenunterricht Englisch, Języki Obce w Szkole.
Podręczniki dopuszczone przez MEN do użytku szkolnego dla szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych (Lista pod adresem:
http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/nowepodreczniki/podreczniki_ogolne)
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: