How does human brain learn? What do we know about main features of senses? 3003-C3N-HJ2
This course has not yet been described...
Type of course
general courses
Mode
Course coordinators
Assessment criteria
2 unexcused absences are allowed, more absences require justification.
Bibliography
Piotrowska A., 2018, Hierarchia zmysłów w języku a sensy pie. rdzenia *(s)keṷ- realizującego się m.in. w czasowniku czuć. W: Tyle się we mnie słów zebrało... Szkice o języku i tekstach, red. B. Pędzich, M. Wanot-Miśtura, D. Zdunkiewicz-Jedynak, Warszawa: Elipsa Dom Wydawniczy, 441–458.
Pojda-Wilczek D., 2016, Wzrok w komunikacji. W: Zmysły w komunikacji. Wszystkie zmysły prowadzą do mózgu, red. B. Kazek, J. Wojciechowska, s. 33–59, Gdańsk: Harmonia.
Rogowska A., 2002, Związki synestezji z muzyką, [w:] Muzyka. Kwartalnik Instytutu Sztuki PAN XLVII, 1, s. 85-95 [wersja elektroniczna: http://www.scribd.com/doc/1915426/Zwizki-synestezji-z-muzyk?lid=11emid=amoXfllKtEM-3596097 data dostępu: 11.10.2017]
Rogowska A., 2004, Czy synestetycy są wśród nas?, Modelowe Nauczanie 7, s. 29-49
http://www.scribd.com/doc/19152974/CZY-SYNESTETYCY-S-WROD-NAS data dostępu: 10.10.2017
Rogowska A., 2007, Synestezja (seria: Studia i monografie z. 208), Opole.
Spitzer M., 2013, Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, tłum. A. Lipiński, Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: