Public Relations Materials and Texts 2700-L-DM-Z4MITP-PRM
tion.
Type of course
Course coordinators
Practical placement
Lack of
Bibliography
1. Łaszyn A., Media i Ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami, Wydawnictwo Message House, Warszawa 2015;
2. Rozwadowska B.: Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy. Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2002;
3. Seitel F. P.: Public relations w praktyce. Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2003;
4. Sztuka public relations (praca zbiorowa). Związek Firm Public Relations, Warszawa 2011;
5. Tworzydło D., Public relations praktycznie, Newsline, Rzeszów 2017
6. Łaszyn A., E-kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie, Wydawnictwo Message House, Warszawa 2020;
7. Wojcik K., Public Relations. Skuteczny dialog z otoczeniem, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2015
8. B. Solis, D. Breakenridge: Putting the Public Back in Public Relations: How Social Media Is Reinventing the Aging Business of PR. Pearson Education, Upper Saddle River 2009.
9. D. Wilcox: Public Relations Writing and Media Techniques, Allyn & Bacon. New York 2009.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: