Term 2023Z:
Literatura: Friedemann Schulz von Thun (2002), Sztuka rozmawiania. Część 1.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz von Thun (2002), Sztuka rozmawiania. Część 2.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz von Thun (2002), Sztuka rozmawiania. Część 3.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz von Thun (2004), Sztuka zarządzania.Psychologia komunikacji dla szefów i liderów.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz Thun (2012), Jak skutecznie prowadzić warsztaty z zakresu komunikacji. Praca metodą aktywizującą przeżywanie.Kielce, Wydawnictwo Jedność
Literatura uzupełniająca: Johnson D. (1992), Podaj dłoń, Warszawa Instytut Psychologii Zdrowia i Trzeźwości Agryle, M. (1999). Psychologia stosunków międzyludzkich. Warszawa: PWN Cialdini, R.B. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Rozdz.6 Autorytet. Gdańsk: GWP. Fromm, E. (2002). O sztuce słuchania. Terapeutyczne aspekty psychoanalizy. Warszawa-Wrocław: Wydawnictwo Naukowe PWN. Głodowski, W. (2001). Komunikowanie interpersonalne. Warszawa: Wydawnictwo Hansa Communication. Grzesiuk, L. i Trzebińska E. (1978). Jak ludzie porozumiewają się. Warszawa: Instytut Wydawniczy Nasza Księgarnia. Hartley, P. (2000). Komunikacja w grupie. Poznań: Zysk i S-ka Wydawnictwo. Król-Fijewska M. (1992), Stanowczo, łagodnie, bez lęku, Warszawa: INTRA. Król-Fijewska, M. (1993). Trening asertywności. Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia i Trzeźwości. Król-Fijewska, M., Fijewski, P. (2000). Asertywność menedżera. Warszawa: PWE. Leary M. (2000). Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji. Gdańsk: GWP. McKay, M., Davis, M. Fanning, P. (2003). Sztuka skutecznego porozumiewania się. Gdańsk GWP. Oatley, K.. Jenkins, J. M. (2003). Zrozumieć emocje. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Parkinson, B. (1999). Emocje. W: B. Parkinson i A.M. Colman (red.) Emocje i motywacja.(s. 15-40). Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka Wydawnictwo s.c. Peas, A. (1993). Język ciała. Jak czytać myśli ludzi z ich gestów. Kraków: Wydawnictwo Gemini. Rees, S., Graham, R.S. (1996), Bądź sobą. Trening asertywności, Warszawa: KiW. Silos, Ch., Fish, S. i Lapworth, Ph. (1999). Pomoc psychologiczna w ujęciu Gestalt. Rozdz. Praca w dialogu (s. 110-119). Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Steward, J. (2002). Mosty zamiast murów. O komunikowaniu się między ludźmi. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Szczepańska, H. (1996). Trening asertywności dla współuzależnionych. Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia i Trzeźwości. Thomson, P. (1998). Sposoby komunikacji interpersonalnej. Poznań: Zysk i S-ka Wydawnictwo. Wills-Brandon, C. (2001). Jak mówić nie i budować trwałe związki. Gdańsk: GWP.
|
Term 2024L:
Literatura: Friedemann Schulz von Thun (2002), Sztuka rozmawiania. Część 1.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz von Thun (2002), Sztuka rozmawiania. Część 2.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz von Thun (2002), Sztuka rozmawiania. Część 3.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz von Thun (2004), Sztuka zarządzania.Psychologia komunikacji dla szefów i liderów.Kraków, Wydawnictwo WAM Friedemann Schulz Thun (2012), Jak skutecznie prowadzić warsztaty z zakresu komunikacji. Praca metodą aktywizującą przeżywanie.Kielce, Wydawnictwo Jedność
Literatura uzupełniająca: Johnson D. (1992), Podaj dłoń, Warszawa Instytut Psychologii Zdrowia i Trzeźwości Agryle, M. (1999). Psychologia stosunków międzyludzkich. Warszawa: PWN Cialdini, R.B. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Rozdz.6 Autorytet. Gdańsk: GWP. Fromm, E. (2002). O sztuce słuchania. Terapeutyczne aspekty psychoanalizy. Warszawa-Wrocław: Wydawnictwo Naukowe PWN. Głodowski, W. (2001). Komunikowanie interpersonalne. Warszawa: Wydawnictwo Hansa Communication. Grzesiuk, L. i Trzebińska E. (1978). Jak ludzie porozumiewają się. Warszawa: Instytut Wydawniczy Nasza Księgarnia. Hartley, P. (2000). Komunikacja w grupie. Poznań: Zysk i S-ka Wydawnictwo. Król-Fijewska M. (1992), Stanowczo, łagodnie, bez lęku, Warszawa: INTRA. Król-Fijewska, M. (1993). Trening asertywności. Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia i Trzeźwości. Król-Fijewska, M., Fijewski, P. (2000). Asertywność menedżera. Warszawa: PWE. Leary M. (2000). Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji. Gdańsk: GWP. McKay, M., Davis, M. Fanning, P. (2003). Sztuka skutecznego porozumiewania się. Gdańsk GWP. Oatley, K.. Jenkins, J. M. (2003). Zrozumieć emocje. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Parkinson, B. (1999). Emocje. W: B. Parkinson i A.M. Colman (red.) Emocje i motywacja.(s. 15-40). Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka Wydawnictwo s.c. Peas, A. (1993). Język ciała. Jak czytać myśli ludzi z ich gestów. Kraków: Wydawnictwo Gemini. Rees, S., Graham, R.S. (1996), Bądź sobą. Trening asertywności, Warszawa: KiW. Silos, Ch., Fish, S. i Lapworth, Ph. (1999). Pomoc psychologiczna w ujęciu Gestalt. Rozdz. Praca w dialogu (s. 110-119). Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Steward, J. (2002). Mosty zamiast murów. O komunikowaniu się między ludźmi. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Szczepańska, H. (1996). Trening asertywności dla współuzależnionych. Warszawa: Instytut Psychologii Zdrowia i Trzeźwości. Thomson, P. (1998). Sposoby komunikacji interpersonalnej. Poznań: Zysk i S-ka Wydawnictwo. Wills-Brandon, C. (2001). Jak mówić nie i budować trwałe związki. Gdańsk: GWP.
|