(in Polish) Znaczenie kompetencji społecznych dzieci dla ich funkcjonowania w przedszkolu i szkole 2300-NUSM1-SZU
This course has not yet been described...
Type of course
Course coordinators
Bibliography
1. M. Czub (2104). Diagnoza funkcjonowania społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku od 1,5 do 5,5 lat. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
2. M. Deptuła (2013). Odrzucenie rówieśnicze. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
3. M. Deptuła, A. Misiuk (2018). Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
4. J. Dunn (2008). Przyjaźnie dzieci. Kraków: Wydawnictwo UJ.
5. J. Smogorzewska, G. Szumski (2015). Rozwijanie kompetencji społecznych dzieci przedszkolnych. Wydawnictwo Naukowe PWN.
6. K. H. Rubin, W. M. Bukowski, B. Laursen (2011). Handbook of peer interactions, relationships, and groups. New York: Guilford Press.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: