Assessment in school 2300-J-MPPU-OS
This course has not yet been described...
Type of course
Prerequisites (description)
Course coordinators
Bibliography
Literatura podstawowa:
Niemierko, B. (2007). Kształcenie szkolne. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Niemierko, B. (2002). Ocenianie szkolne bez tajemnic. Warszawa: WSiP.
Dembo, M., H. (1997). Stosowana psychologia wychowawcza. Warszawa: WSiP.
Jakubowski, M. i Pokropek, A. (2009). Badając egzaminy. Podejście ilościowe w badaniach edukacyjnych. Warszawa: CKE.
G. Noizet, J. P. Caverni (1988) Psychologiczne aspekty oceniania osiągnięć szkolnych. PWN
Warszawa.
Black, P., Harrison, Ch., Lee, C., Marshall, B., Wiliam, D. (2006). Jak oceniać, aby uczyć? Warszawa: CEO.
Dolata, R., i Szaleniec, H. (2012). Funkcje krajowych egzaminów w systemie edukacji. Polityka Społeczna, (Nr tematyczny 1), 37–41.
Literatura uzupełniająca: - dobierana do omawianych zagadnień
Pisarek, J., Jarnutowska, E. i Grygiel, P. (2015). Jak udzielać informacji zwrotnej? [W:] Dolata, R. i in. Szkolne pytania. Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV-VI. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych. str. 72-95.
Szyling, G. (2009). Ocena opisowa – ocenia (nie)możliwa? Problemy Wczesnej Edukacji 9(1), 80-89
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: