Conducted in
terms:
2023, 2024
ECTS credits:
12
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Law and Administration
Identification of the entrepreneur in business transactions - name, advertising, trademark 2200-1M081
This course has not yet been described...
Type of course
proseminars
Mode
Classroom
Prerequisites (description)
(in Polish) Rynek wymiany dóbr i usług jest rynkiem konkurencyjnym. Przedsiębiorcy, którzy funkcjonują na tym rynku chcą być rozpoznawalni, chcą się wyróżniać. Elementami, które wyróżniają przedsiębiorców są te, które wiążą się z ich oznaczaniem, a więc przede wszystkim odpowiednie wybranie brzmienia dla swojej firmy, dla prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa oraz znaku towarowego (usługowego) nakładanego na produkowane przez siebie towary (wykonywane usługi). Powyższe oznaczenia identyfikacyjne przedsiębiorcy wykorzystywane są też w jego działalności reklamowej. Wszelkie działania marketingowe budują pozycję przedsiębiorcy na rynku, powodują że jest on rozpoznawalny i poszukiwany przez konsumentów.
Założeniem zajęć o powyższej tematyce jest zapoznanie studentów z podstawami skutecznych metod marketingowych.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: