- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Spin off Academy 5300-SOA-OG
Dla kogo?
Przedmiot będzie idealną propozycją dla osób, które chciałyby :
● rozwijać się w kierunku badań naukowych,
● zobaczyć jak można łączyć wiedzę z różnych kierunków i wydziałów,
● dowiedzieć się, jak zarabiać na swoim hobby, doświadczeniu,
● dowiedzieć się, czym jest komercjalizacja i patentowanie,
● zarabiać na swoich pracach dyplomowych,
● chodzić na fajny i przydatny OGUN.
Jak będą wyglądały zajęcia?
Semestralny przedmiot będzie prowadzony w formie warsztatowej, co tydzień przez 3 godziny zegarowe. Każde zajęcia będą dotyczyły innego zagadnienia i będą prowadzone przez trenera/ praktyka specjalizującego się w danym temacie.
Scenariusz zajęć:
Blok. Kreatywność
Uczestnicy, podzieleni na zespoły pod kątem zainteresowań naukowych i badawczych, spróbują razem wytworzyć interdyscyplinarne hipotezy projektowe.
Blok. Biznesowy i komercjalizacji
W trakcie warsztatów studenci dowiedzą się jak modelować biznesowo swój projekt, jakie są możliwości komercjalizacji, patentowania czy jak budować ecosystem, w ramach którego projekt może znaleźć finansowanie.
Blok. Kompetencyjny
Warsztaty mają za zadanie rozwijać kompetencje miękkie studentów w kontekście prowadzenia projektu o charakterze naukowym, tj. zarządzanie projektem długoterminowym, zarządzanie porażką.
Czego się nauczycie?
● skąd brać pieniądze na rozwój badań i działalności,
● jak zarabiać na tym, co się robi,
● jak spieniężać prace dyplomowe,
● jak tworzyć budżet w projekcie,
● jak komercjalizować wiedzę i umiejętności,
● jak sprawnie i efektywnie zarządzać projektami.
Zajęcia są organizowane w ramach Programu zintegrowanych działań na rzecz rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego i finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem programu ZIP, realizowanego na UW w latach 2018-2022, jest rozwój kompetencji studentów, doktorantów i pracowników oraz wprowadzenie narzędzi, które pozwolą usprawnić zarządzanie uczelnią. Więcej informacji na www.zip.uw.edu.pl
Efekty kształcenia
Wiedza:
PI/W 07: Posiada wiedzę na temat zasad i instrumentów marketingu oraz specyfiki marketingu w różnych obszarach.
Umiejętności:
PI/U 08: Umie interpretować informacje rynkowe.
PI/U 07: Umie definiować cele sprzedaży i planować proces sprzedaży.
PI/U 01: Potrafi formułować cele i przekładać je na plany realizacji, w tym uwzględniać metacele, koszty i zyski stojące za realizacją celu.
Kompetencje społeczne:
PI/K 05: Ma świadomość poczucia własnej wartości, niezbędnej do skutecznego działania i dojrzałego funkcjonowania w relacjach.
PI, PII, PIII/ K 04: Swoim zachowaniem stanowi wzór postaw etycznych i moralnych. Godnie reprezentuje swoje wartości i zasady.
Efekty kształcenia na podstawie: „Program kształcenia w obszarze przedsiębiorczości”
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę. Składa się na nią: obecność, aktywność na zajęciach i zaangażowanie w tworzenie projektu. Na koniec uczestnicy dostaną certyfikat poświadczający udział w kursie (w zależności od poziomu zaangażowania).
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: