- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Human mind and body in English conversation 4100-HMABTED-OG
Głównym celem kursu jest rozwinięcie płynności językowej oraz pewności siebie w wypowiadaniu się
w języku angielskim na tematy poruszane podczas zajęć. Inspiracją do podejmowanych dyskusji będą
wybrane wystąpienia na konferencjach TED poruszające ciekawe i aktualne tematy związane z
ludzkim umysłem i ciałem. Studenci będą pracować w małych grupach lub parach, gdzie promowane
będzie stworzenie bezpiecznej i przyjaznej atmosfery do wyrażania własnego zdania w języku obcym.
Wybrane wystąpienia na konferencjach TED:
1. The puzzle of motivation (Dan Pink)
2. What makes a good life (Robert Waldinger)
3. Your body language may shape who you are (Amy Cuddy)
4. The importance of being inauthentic (Mark Bowden
5. Mortal dread of public speaking (Meg Washington)
6. Temat wybrany spośród propozycji studentów
7. Temat wybrany spośród propozycji studentów
Dodatkowy nacisk położony będzie na samodzielną pracę studenta nad rozwijaniem słownictwa
tematycznego oraz wybranych zagadnień gramatycznych języka angielskiego na poziomie B1/B2.
Zadania leksykalno-gramatyczne będą umieszczane na Platformie Kampus co dwa tygodnie w ramach
pracy własnej studenta.
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu procesu uczenia się student powinien:
(wiedza)
- znać podstawowe słownictwo oraz struktury w języku angielskim przydatne do omawiania wybranych zagadnień poruszanych na zajęciach
(umiejętności)
- umieć wyrazić i uargumentować własne zdanie, wyrazić odmienną lub zbieżną opinię w języku angielskim
- umieć streścić kluczowe aspekty wysłuchanego tekstu w języku obcym
(kompetencje społeczne)
- posiadać umiejętność współpracy w grupie, uważnego słuchania innych uczestników dyskusji, moderowania dyskusji, tworzenia przyjaznej atmosfery podczas wymiany poglądów
Kryteria oceniania
Kurs będzie odbywał się w formie synchronicznej oraz asynchronicznej.
Forma synchroniczna: 7 spotkań z wykładowcą online
Forma asynchroniczna: 8 zestawów tematycznych zadań i materiałów do samodzielnej nauki
publikowanych co dwa tygodnie na platformie Kampus UW.
Od studentów oczekuje się:
- obecności oraz aktywnego udziału w zajęciach
- regularnego zapoznawania się z materiałami pojawiającymi się cotygodniowo na platformie Kampus
- regularnego wykonywania obowiązkowych zadań oraz cząstkowych testów sprawdzających nabytą
wiedzę zamieszczanych przez prowadzącego na platformie Kampus (dostępność czasowa oraz liczba
podejść do zadań i testów będzie ograniczona)
- ocena będzie wystawiona na podstawie aktywności na zajęciach i rezultatów cząstkowych zadań na
Platformie Kampus
Uwagi:
Aby wziąć udział w zajęciach studenci powinni posługiwać się językiem angielskim na poziomie
minimum B1
Literatura
Materiały własne wykładowcy
Materiały ze strony: www.ted.com
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: