Konwersacje w języku angielskim poziom B1 - zajęcia wyrównawcze 3222-KJAB1-ZW
Uprawnieni do zapisu na zajęcia są studenci pierwszego roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia i jednolitych studiów magisterskich.
Celem zajęć jest opanowanie przez studentów umiejętności mówienia w języku angielskim na poziomie B1:
Student potrafi formułować przejrzyste, rozbudowane wypowiedzi na różne tematy związane z dziedzinami, które mnie interesują. Potrafi wyjaśnić swój punkt widzenia w danej kwestii oraz podać argumenty za i przeciw względem możliwych rozwiązań.
Zakres tematów:
- zapoznanie studentów z materiałem leksykalnym dotyczących następujących dziedzin życia: projektowanie, biznes, inżynieria, trendy, sztuka, przestępstwa.
- przygotowanie studentów do swobodnego posługiwania się w mowie i piśmie następującymi strukturami gramatycznymi: czasowniki modalne do wyrażania konieczności, zobowiązań i teraźniejszych przypuszczeń, czas przeszły ciągły i zaprzeszły prosty, formy czasowników (bezokolicznik z to oraz gerundium), stosowanie przedimków, mowa zależna, zdania warunkowe do wyrażania przeszłości.
- zapoznanie studentów z zasadami pisania: opisu produktu, listu w korespondencji formalnej i nieformalnej, opisu procesu, krótkiego reportażu formalnego, rozprawki typu cause and effect essey i opisywania trendów.
B1 PODEJŚCIE KOMUNIKACYJNE, a w nim techniki m.in. imitacja, synonim-antonim, wypełnianie luk, dryle, polski odpowiedni wyraz, mini drama, transformacja, definicja, parafrazowanie, wywiad
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie język angielski w mowie i piśmie zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_W10)
Student potrafi komunikować się w mowie i w piśmie w języku angielskim zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_U10)
student gotów jest krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści (K1_K01)
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia przedmiotu:
- prezentacja indywidualna
Literatura
1. Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New Language leader coursebook intermediate, Pearson Education Limited
2. Murphy R. (2019), English grammar in use, 5th edition, Cambridge University Press
3. Materiały nauczyciela
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: