CM2 - Second Language Acquisition and Classroom Language Learning 2300-GPTE-CM2-SLA
Po ukończeniu kursu student będzie posiadał wiedzę i sprawności w następujących obszarach:
Wiedza
Student:
-zna podstawowe pojęcia używane w metodyce nauczania języka angielskiego,
-zna wybrane wyniki badać w zakresie metodyki nauczania
- zna różnice indywidualne uczących się języka
- zna zasady zarządzania klasą i sposoby organizacji interakcji w klasie-
- zna techniki nauczania sprawności językowych
- zna strategi uczenia się języka
- zna zasady współpracy w projektach
- zna techniki testowania i poprawiania błędów uczniowskich
- zna etapy planowania lekcji językowej
- zna pomoce dydaktyczne i wyposażenie sali lekcyjnej
- zna nowe trendy w CALL i MALL
Sprawności
Student:
- umie zaprojektować ćwiczenie komunikacyjne
- umie zaprojektować ćwiczenia aktywujące różne strategie uczenia się
- potrafi zaadaptować materiały z podręcznika odpowiednio do potrzeb
- potrafi napisać plan lekcji w oparciu o materiały z podręcznika
- potrafi zaplanować projekt edukacyjny
- potrafi wykorzystać aplikacje mobilne w nauczaniu i uczeniu się
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Kryteria oceniania
aktywność podczas zajęć
test śród-semestralny
test końcowy
portfolio
Literatura
Harmer J. (2007a) How to Teach English, Pearson.
Harmer J. (2007b) The Practice of English Language Teaching, Pearson.
Harmer J. (2011) The Practice of English Language Teaching (with DVD), Pearson.
Oxford, R.L. (1990) Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know, New York: Newbury House/Harper & Row.
Oxford, R.L. (2011) Teaching and Researching Language Learning Strategies, Pearson Education Limited, London, New York.
Scrivener J. (2005) Learning Teaching, Macmillan.
Scrivener J. (2011) Learning Teaching,3rd Edition Student's Book Pack (with DVD), Macmillan.
And selected texts assigned on the course Moodle.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: