Praktyczna nauka języka angielskiego 4101-6SPNJA
Główne cele kursu: Praktyczne zajęcia z języka angielskiego na trzecim roku mają na celu promowanie większej wiary w umiejętność wypowiadania się przez studenta na szereg znanych mu tematów. Materiały klasowe mają na celu podkreślenie tego podejścia. Pod koniec kursu student powinien czuć się pewnie w przedstawieniu swoich poglądów (i opinii innych) na określony temat. Ponadto powinni umieć wyszukiwać linki do innych obszarów tematycznych. Zadania ze słuchu powinny służyć podkreśleniu znaczenia słownictwa i struktury zdań w różnych sytuacjach akademickich i pozaakademickich. Powinny one również w jak największym stopniu uwidaczniać ucznia w zakresie mówionego języka angielskiego i dlatego powinny opierać się na autentycznych materiałach tam, gdzie to możliwe. Zadania pisemne powinny mieć na celu odzwierciedlenie akademickiego charakteru kontaktu studenta z językiem angielskim na innych studiach w Centrum. Zadania mówione powinny również mieć charakter półakademicki / akademicki w takiej formie, w jakiej są strukturami.
Aby uczeń poczuł poczucie rozwoju, konieczne jest uświadomienie mu wagi samokształcenia; w rezultacie 30-40 godzin nauki w semestrze nie jest uznawane za nierozsądne. Częściowo będzie to skutkować w każdym semestrze nagranym zadaniem.
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Literatura
Capel Annette and Wendy Sharp, Objective Proficiency, CUP, Cambridge, 2002.
McCarthy Michael and Felicity O’Dell, English Phrasal Verbs in Use (Advanced), CUP, Cambridge, 2007.
McCarthy Michael and Felicity O’Dell, English Academic Vocabulary in Use, CUP, Cambridge, 2008.
PBS / BBC Radio 4 podcasts
Teacher’s own materials
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: