Kompetencje informatyczne nauczyciela 4101-2PKINC
Moduł ma za zadanie rozwinąć umiejętności wykorzystania technologii informatycznych i komunikacyjnych w pracy dydaktycznej, na co składa się opanowanie wiedzy i umiejętności związanych z posługiwaniem się oprogramowaniem użytkowym (np. dzienniki elektroniczne, tablica multimedialna), przygotowywaniem materiałów i prezentacji multimedialnych, wykorzystaniem technologii informacyjnej do wyszukiwania, gromadzenia i przetwarzania informacji, przygotować przyszłych nauczycieli do elastycznego wykorzystywania nowoczesnych technologii, a w szczególności wykształcić umiejętność wyboru i oceny programów komputerowych wspierających nauczanie języka obcego oraz organizowanie zajęć wspomaganych technologią informacyjną.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
WIEDZA:
Absolwent / Absolwentka ma wiedzę z zakresu nowoczesnych technologii edukacyjnych niezbędnych w pracy dydaktycznej
UMIEJĘTNOŚCI:
Absolwent / Absolwentka potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności profesjonalne związane z nauczaniem języków obcych w przedszkolu i na wszystkich etapach edukacyjnych, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych technologii (ICT) P6S_UW
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
Absolwent / Absolwentka jest gotów / gotowa do uczenia się przez całe życie P6S_KK
Kryteria oceniania
prace projektowe, aktywność i obecność na zajęciach
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
School Educational Platform Europe's online platform for school education
https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/resources/tutorials/digital-competence-the-vital-.htm
Języki obce w szkole, https://jows.pl/
The Journal of Teaching English with Technology, https://tewtjournal.org/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: