Komunikacja multimedialna i online 3302-2KMO1-Z
Celem zajęć Komunikacja multimedialna i online jest zapoznanie studentów 1. roku studiów II stopnia z zasadami komunikacji online w kontekście biznesowym. Studenci nabywają konkretną wiedzę dotyczącą zasad komunikacji wielokanałowej oraz poznają instrumenty wykorzystywane w codziennej pracy w firmach i korporacjach. Istotnym elementem zajęć jest pogłębiona edukacja w dziedzinie multimediów i komunikacji na płaszczyźnie biznesowej. Zajęcia są oparte na analizie konkretnych przypadków ze świata korporacyjnego (case study). Zajęcia prowadzone są w języku polskim i niemieckim.
Punkty ciężkości zajęć to:
- pojęcia kluczowe dla komunikacji w biznesie
- schemat podstawowych działań marketingowo-promocyjnych
- podstawowy marketing-mix 4P
- klasyczna tabela segmentacji rynku
- profil podstawowy i profil USP klienta
- copywriting, czyli tworzenie tekstów marketingowych
- technologia w komunikacji multimedialnej (WordPress)
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zapoznał się z zasadami komunikacji online w kontekście biznesowym. Student nabył konkretną wiedzę dotyczącą zasad komunikacji wielokanałowej oraz poznał instrumenty wykorzystywane w codziennej pracy w firmach i korporacjach.
Absolwent zna i rozumie powiązania kierunku germanistyka z innymi dziedzinami nauk humanistycznych i społecznych (K_W02).
Absolwent ma uporządkowaną wiedzę z niemieckojęzycznej terminologii fachowej, m.in. w zakresie prawa, ekonomii, prasy (K_W08).
Absolwent potrafi wykorzystać nabyte umiejętności językowe w zakresie rozumienia i tworzenia tekstów ustnych i pisemnych z wykorzystaniem terminologii fachowej (K_U03).
Absolwent jest gotów do:
- współdziałania w grupie, przyjmując w niej różne role (K_K01),
- rozstrzygania dylematów związanych z wykonywaniem przyszłego zawodu,przestrzegania etycznych uwarunkowań działalności zawodowej, w tym badawczej (K_K02),
- respektowania zasad z zakresu ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego (K_K03),
- uczestnictwa w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów i różnych jego form; odpowiedzialnego wypełniania zobowiązań społecznych (K_K04).
Kryteria oceniania
Warunkiem zaliczenia semestru jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział. Zaliczenie obejmuje umiejętności wynikające ze specyfiki przedmiotu, w tym w szczególności wykonanie projektu końcowego na ocenę.
Forma i kryteria zaliczenia przedmiotu mogą ulec zmianie w zależności od aktualnej sytuacji epidemicznej. Równoważne warunki zaliczenia zostaną ustalone zgodnie z wytycznymi obowiązującymi na Uniwersytecie Warszawskim, w porozumieniu z uczestnikami zajęć.
Literatura
- Materiały autorskie
- Wybrane materiały firmowe i korporacyjne
- Wybrane case studies
- Wybrane teksty z podręczników akademickich
- Wybrane teksty prasowe
- Wybrane audycje radiowe
- Wybrane programy telewizyjne
- Wybrane portale internetowe
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: