Słownictwo a kontekst 3301-L1PAVC
Jeden temat przypada na dwa zajęcia. Po każdym temacie jest mini test. Test końcowy obejmuje wszystkie tematy. Materiały różnią się zależnie od uczącego, ale zawsze są zatwierdzane przez pełnomocnika ds. praktycznej nauki j. angielskiego przed rozpoczęciem semestru. Mogą pochodzić z podręczników takich jak Misztal, Mariusz.1995.Tests in English Thematic Vocabulary. Warszawa: WSiP, innych książek takich jak Loewen, J. W.2007. Lies My Teacher Told Me. New York: Touchstone or Gladwell, M. 2008. Otliers - The Story of Success. New York: Little, Brown and Company, urywków artykułów gazetowych, np. A Hip-Hop Experiment by Nicole Bengiveno/The New York Times or Online rants land Facebook and Twitter users in legal trouble (The Sydney Morning Herald) by Jill Lawless,fragmentów filmów i innych programów dostępnych np. na youtubie (TED talks, M. McIntyre comedy sketches, War of the Century BBC 2005, George Carlin, itp.)
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Studenci poprawnie używają 240 nauczonych zwrotów w testach jaki i podczas pracy na zajęciach.
Kody w programie studiów: K_U0,5
Kryteria oceniania
Używane techniki testowania to: wypełnianie luk, definiowanie po angielsku, dopisywanie angielskich odpowiedników oraz zadania na kolokacje np. łączenie ich części, prawda/fałsz, poprawianie błędów.
Ocena: prowadzący wybiera 240 zwrotów spośród znajdujących się w używanych materiałach i sprawdza ich znajomość poprzez 6 mniejszych testów (60 punktów) i jeden duży test (40 punktów). Do zaliczenia potrzeba 60 punktów.
Zaliczenie poprawkowe polega na uzyskaniu pozytywnego wyniku na pisemnym teście poprawkowym.
Dopuszcza się 2-3, usprawiedliwione, nieobecności - do decyzji konkretnego prowadzącego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: