Čeština pro podnikání 3005-LU9CZEPODNIK
Studenci poznają podstawy czeskiego języka biznesu: najważniejsze zwroty i pojęcia w dziedzinach marketingu, sprzedaży, HR, księgowości i zarządzania.
Nauka będzie przebiegać na podstawie praktycznych materiałów online: rozmów z przedsiębiorcami, prezentacji i poradników.
Ponadto studenci poznają podstawy czeskiej gospodarki oraz przeprowadzania badań rynkowych.
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
Student zna podstawowe słownictwo z zakresu czeskiego biznesu.
Student potrafi posługiwać się słownictwem stosowanym w środowisku czeskiego biznesu,
Student potrafi przeprowadzić małe badanie rynkowe.
Student potrafi przygotować prezentację projektu biznesowego.
Kryteria oceniania
Na każdą lekcję wymagane jest przygotowanie pracy domowej.
Dozwolone są trzy nieobecności.
Zaliczenie jest udzielane na podstawie:
aktywności na lekcjach: 33%
drobnego badania rynku: 33%
krótkiej prezentacji projektu: 34%
Literatura
Materiały na dvtv.cz, mladypodnikatel.cz, jobs.cz, ipodnikatel.cz, e15.cz
http://www.ccvj.cz/UserFiles/File/euprolek/M1/prezentacni-a-komunikacni-dovednosti-studijni-text.pdf
https://www.money.cz/wp-content/uploads/anglicko-cesky-slovnik-vybranych-ekonomickych-pojmu.pdf
Miroslav Foret: Marketingová komunikace
Světla Čmejrková: Reklama v češtině
Lubomír Mlčoch, Pavel Machonin, Milan Sojka: Ekonomické a společenské změny v české společnosti po roce 1989 / Alternativní pohled
Pozostałe publikacje zostaną podane podczas zajęć.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: