Warsztat integracyjny 3000-SP-SWNW-WI
W trakcie zajęć warsztatowych uczestnicy będą mieli możliwość poznania członków grupy i zbudowania pozytywnych relacji sprzyjających efektywnej pracy grupowej. Zastosowane metody i narzędzia dydaktyczne pozwolą uczestnikom na wyrażenie swoich potrzeb i oczekiwań względem studiów. Ponadto słuchacze będą mieli okazję do przeprowadzenia pogłębionej refleksji nad kluczowymi problemami współczesnej edukacji związanymi m.in. z krytycznym myśleniem, tworzeniem sprzyjającego uczeniu się i współpracy środowiska oraz problematyką e-edukacji.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
Wiedza
● Pogłębienie wiedzy na temat współczesnych wyzwań w edukacji i e-edukacji, także w związku z nauczaniem zdalnym w okresie pandemii Covid-19
Umiejętności
● Rozwój umiejętności pracy w grupie.
● Doskonalenie umiejętności współpracy i tworzenia efektywnego środowiska uczenia się.
Kompetencje społeczne
● Podejmowanie krytycznego namysłu i refleksji nad szeroko rozumianą edukacją.
● Tworzenie pozytywnej relacji między uczestnikami zajęć, sprzyjającej motywacji do uczenia się.
Kryteria oceniania
100% obecności na zajęciach, aktywne uczestnictwo
Literatura
● Ptaszek G., Bigaj M., Dębski M., Pyżalski J., Stunża G. (2020), Edukacja zdalna: co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.
● Abrams M., Mulvihill M., Scannell M. (2014), Zbiór gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów, Wolters-Kluwer, Warszawa.
● Torój M. (2016), Praca z grupą szkoleniową. Wszystko co powinien wiedzieć trener, aby osiągnąć sukces, GWP, Gdańsk.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: