Adaptacja nowo pozyskanych sprzedawców do organizacji 2600-PSMmsANPSF
Przedmiot koncentruje się na następujących problemach:
(1) Cel i znaczenie procesu adaptacji
(2) Przystosowanie sprzedawcy do przełożonego
(3) Style kierowania procesem adaptacji sprzedawców
(4) Typowe błędy w procesie adaptacji nowych sprzedawców
(5) Sposoby i style komunikowania z nowym sprzedawcą
(6) Zadania menedżera w procesie adaptacji sprzedawców
Efekty kształcenia
Znajomość procesu pozyskiwania sprzedawców oraz analizy i alternatywnych oceny techniki selekcji kandydatów na sprzedawców.
Umiejętność przygotowania i analizy profilu kandydata skutecznego na sprzedawcę.
Literatura
Cybulski K., Zarządzanie działem sprzedaży firmy, PWN, Warszawa 2010.
Zoltners A.A., Sinha P., Lorimer E.S., Zwiększenie efektywności działu sprzedaży, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: