Diagnoza w procesie terapii rodzin 2500-DK-DPTR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Efekty kształcenia
Słuchacz zna teorie psychologiczne wyjaśniające mechanizmy powstawania zaburzeń w rodzinie
Słuchacz potrafi przeprowadzić badanie rodziny oraz zinterpretować wyniki badania w kategoriach psychologicznych
Słuchacz rozumie specyfikę rodziny jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania z dzieckiem
Słuchacz zna zasady zawierania kontraktu z rodziną przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego
Kryteria oceniania
Aktywność na zajęciach
Literatura
Cecchin, G. (1995). Mediolańska Szkoła Terapii Rodzin. Kraków: Collegium Medicum UJ.
de Barbaro, B. (1997). Dzieje terapeuty rodzinnego. Od sędziego, poprzez eksperta do uczestnika dialogu. Tekst do uzyskania pod adresem: http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/IP/terapeuta_rodzinny.html
Goldenberg, H., Goldenberg I. (2006). Terapia rodzin. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (s. 327-411).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: