MS1b-Moduł specjalnościowy: Praktyczna nauka języka angielskiego 2300-NZ2-MS1b-WNJ
Celem zajęć jest doskonalenie praktycznej znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w zakresie rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania, pisania.
W ramach modułu studenci doskonalą umiejętności komunikacyjne w języku angielskim na poziomie B2/C1, poprzez czytanie i słuchanie różnych tekstów, również autentycznych oraz tworzenie własnych prac pisemnych.
Dodatkowym elementem modułu jest rozwiązywanie zadań typowo egzaminacyjnych
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Wymagania (lista przedmiotów)
Założenia (lista przedmiotów)
Efekty kształcenia
Po ukończeniu modułu, studenci z łatwością i wiarą w siebie rozumieją autentyczne teksty w języku angielskim, swobodnie wyrażają myśli na poziomie C1/C1+ na różne tematy, zarówno w sytuacjach formalnych, jak i nieformalnych.
Po zaliczeniu modułu student:
• posiada aktywny zasób słownictwa w języku angielskim z zakresu kręgów tematycznych objętych modułem, na poziomie C1/C1+
• posiada szczegółową wiedzę z praktycznej gramatyki języka angielskiego i potrafi ją poprawnie, pisemnie i ustnie, stosować, na poziomie C1/C1+
• potrafi wypowiadać się w języku angielskim, wyrazić swoją opinię i ją uzasadnić, posiada kompetencję komunikacyjną odpowiadającą poziomowi C1/C1+
• czyta i rozumie oraz rozumie ze słuchu oryginalne teksty fabularne, publicystyczne i popularno-naukowe w języku angielskim na poziomie C1/C1+
• potrafi redagować samodzielne teksty pisemne na zadane tematy w języku angielskim na poziomie C1/C1+
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny i ustny.
Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z egzaminu jest zdobycie min 60% punktów na egzaminie
Skala ocen:
91-100% 5,0
83-90% 4,5
75-82% 4,0
68-74% 3,5
60-67% 3,0
Praktyki zawodowe
--
Literatura
Główny podręcznik:
Kenny, N. et al. 2013. Proficiency Expert. Pearson.
Evans V., 1998. Successful Writing: Proficiency. Express Publishing.
Foley, M., and Hall, D. 2005. Longman Advanced Learner's Grammar. A Self-Study Reference and Practice Book with Answers. Harlow: Longman.
Hamp-Lyons L.& Heasley, B.2006. Study writing: A course in writing skills for academic purposes, Cambridge University Press
MacAndrew, R., 2003, Taboos and Issues, Heinle
McCarthy M., O'Dell F., 2005. Academic Vocabulary in Use. Cambridge University Press.
Vince, M. 2014. Advanced Language Practice, Macmillan
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: