MS1-Diagnoza rynku szkoleniowego w Polsce 2300-NZ2-MS1-AND-D
Celem zajęć jest rozwój umiejętności umożliwiających rozumienie zasad funkcjonowania instytucji szkoleniowych w Polsce, znajomość tendencji zmian, a także analiza wybranych aspektów funkcjonowania firm szkoleniowych.
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: student:
Zna i rozumie podstawowe pojęcia związane z rynkiem szkoleniowym
Posiada uporządkowaną wiedzę na temat rynku szkoleniowego w Polsce
Zna i rozumie zasady funkcjonowania rynku szkoleniowego
Umiejętności: student:
posiada wiedzę z zakresu diagnozowania metod i potrzeb szkoleniowych w zakresie rynku
Potrafi wskazać tendencje zmian rynku szkoleniowego w Polsce
Potrafi przeprowadzić analizę usług szkoleniowych w wybranym województwie
Kompetencje społeczne: student:
Potrafi scharakteryzować aktualną sytuację na rynku szkoleniowym
Potrafi zaproponować problematykę własnej oferty szkoleniowej
Posiada znajomość ogólnych zasad funkcjonowania instytucji szkoleniowych
współpracuje w grupie
Kryteria oceniania
Analiza oferty szkoleniowej, dwóch firm, ze względu na wyznaczone kryteria
Literatura
Raporty:
Czarnecka M., Milewska J., Woszczyk P., Zawłocki P. (2011), End of Financial Support. Przyszłość rynku szkoleń w Polsce, HRP, Łódź.
Keler K., Raport metodologiczny z badań realizowanych w 2010 r. w ramach projektu „Bilans Kapitału Ludzkiego”, PARP 2011.
Czapiński J., Panek T. (red.) Diagnoza społeczna 2011. Warunki i jakość życia Polaków
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: