KS - Warsztaty metodyczne 2300-MS1-KS-WM
Celem warsztatu jest trenowanie umiejętności prowadzenia przygotowanych przez studentów fragmentów szkoleń i dokonywania analizy proponowanych metod pracy ze słuchaczami.
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: student:
1. posiada wiedzę z zakresu gromadzenia informacji i wykorzystywania jej do realizacji procesu szkoleniowego
2. zna i rozumie specyfikę pracy trenera
Umiejętności: student:
1. potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę, umożliwiającą rozumienie funkcjonowania dorosłych w sytuacjach szkoleniowych
2. potrafi przeprowadzić proces szkolenia łącząc wiedzę z różnych dziedzin
3. potrafi adekwatnie dobrać metody pracy warsztatowej
4. potrafi ocenić umiejętności trenerskie u innych osoby
5. potrafi wykorzystać nabyte kompetencje trenerskie podczas szkolenia
Kompetencje społeczne: student:
1. potrafi analizować sytuacje występujące w pracy szkoleniowej i zaproponować optymalne rozwiązania
Kryteria oceniania
Przeprowadzenie autorskiego fragmentu szkolenia.
Dopuszczalne są maksymalnie dwie nieobecności na zajęciach w semestrze.
Literatura
1. I. Holler: Porozumiewanie bez przemocy. Ćwiczenia. Warszawa 2007
2. M. M. Czarnowska: Jak mówić komplementy. Psychologia pozytywnej komunikacji, Gdańsk 2008.
3. M. Kossowska, S. Jarmuż, T. Witkowski: Psychologia dla trenerów, Wolters Kluwer Polska 2008.
4. K. W. Vopel.: Warsztaty – skuteczna forma nauki, Kielce 2004
5. Jon Gordon: Autobus energii, Wydawnictwo MT Biznes Sp. z o. o.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: