MD/ANDR - Analiza doświadczeń 1 2300-MD/ANDR-AD-1
Analiza doświadczeń towarzyszy praktykom realizowanym w ramach specjalizacji. Spotkania, jakie odbywają się równolegle do trwających praktyk, mają na celu wymianę uwag na temat miejsc praktyk, analizę i ocenę podejmowanych działań.
W cyklu 2023Z:
Analiza doświadczeń towarzyszy praktykom dyplomowym odbywanym w ramach specjalizacji. Z powodu pandemii Covid-19 praktyki zostały przeniesione do trybu online. Celem zajęć jest wymiana doświadczeń związanych z uczestnictwem lub prowadzeniem zajęć online dla osób dorosłych (w zakresie autoprezentacji, stosowanych metod i narzędzi/aplikacji, które mogą warunkować efektywne vs nieefektywne uczenie się). |
W cyklu 2024Z:
Analiza doświadczeń towarzyszy praktykom dyplomowym odbywanym w ramach specjalizacji. Z powodu pandemii Covid-19 praktyki zostały przeniesione do trybu online. Celem zajęć jest wymiana doświadczeń związanych z uczestnictwem lub prowadzeniem zajęć online dla osób dorosłych (w zakresie autoprezentacji, stosowanych metod i narzędzi/aplikacji, które mogą warunkować efektywne vs nieefektywne uczenie się). |
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Ogólnie: w sali | W cyklu 2024Z: zdalnie | W cyklu 2023Z: zdalnie |
Efekty kształcenia
WIEDZA
Student:
Posiada elementarną wiedzę na temat organizacji i realizacji działań edukacyjnych na rynku pracy
UMIEJĘTNOŚCI:
Student:
Potrafi dokonać analizy własnych działań i wskazać ewentualne obszary wymagające zmiany
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
Student:
Jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach zajmujących się edukacją osób dorosłych
Kryteria oceniania
Ukończenie praktyk
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: