Indywidualny projekt programistyczny 1000-222bIPP
Zajęcia zaczynają się od przekazania i omówienia specyfikacji zadania programistycznego. Następnie studenci tworzą projekt swojego rozwiązania i przekazują do oceny prowadzącym. Dopiero zaakceptowany projekt podlega realizacji. Podczas zajęć studenci poznają różnorodne programistyczne narzędzia wspomagające:
* śledzenie wykonywania programu,
* zarządzanie wersjami,
* dokumentowanie programu.
Rodzaj przedmiotu
Wymagania (lista przedmiotów)
Efekty kształcenia
Wiedza
1. Ma wiedzę ogólną w zakresie programowania (K_W02).
2. Ma wiedzę na temat narzędzi i środowisk wytwarzania oprogramowania (K_W10).
Umiejętności
1. Potrafi pisać, uruchamiać i testować programy w wybranym środowisku programistycznym (K_U05).
2. Programuje algorytmy; wykorzystuje podstawowe techniki algorytmiczne i struktury danych (K_U07).
3. Potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować prosty system informatyczny (K_U19).
4. Ma umiejętność posługiwania się jednym z najbardziej popularnych systemów zarządzania wersjami (K_U23).
Kompetencje
1. Jest przygotowany do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści (K_K01).
2. Jest gotów do pracy z zachowaniem uczciwości intelektualnej w działaniach własnych i innych osób (K_K02).
3. Uznaje znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych, potrafi wyszukiwać informacje w literaturze (K_K03).
Kryteria oceniania
Ocena końcowa na podstawie ocen programów zaliczeniowych.
Literatura
Literaturę stanowi dokumentacja do użytych narzędzi.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: