Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w pracy dydaktycznej – ZIP 0508-RSTPD-OG-ZIP
Zajęcia oferowane są w ramach Programu zintegrowanych działań na rzecz rozwoju UW, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach PO WER, ścieżka 3.5. Zasady korzystania z oferty zajęć ogólnouniwersyteckich dla doktorantów w ZIP (pn. Regulamin Zintegrowanego kształcenia doktorantów UW) dostępne są na stronie: www.zip.uw.edu.pl
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
Po zajęciach uczestnik będzie potrafił:
• Asertywnie wyznaczać granice (w kontakcie ze studentami i nie tylko).
• Asertywnie wyrażać i przyjmować krytykę.
• Zarządzać swoimi emocjami i rozpoznawać emocje swoich słuchaczy.
• Zarządzać trudnymi sytuacjami, pojawiającymi się w grupie zajęciowej.
• Określić swoje umiejętności, cel, wartości i rolę jako dydaktyka.
Uczestnik pozna:
• Podstawy teorii asertywności.
• Narzędzia komunikacji, usprawniające pracę z trudnym uczestnikiem.
• Podstawy pracy grupowej.
Kryteria oceniania
Obecność na zajęciach, aktywny udział w ćwiczeniach
Literatura
Uzupełniona zgodnie z zapotrzebowaniem studentów
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: