(C) Projektowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych online dla osób dorosłych z wykorzystaniem teorii ELT D. Kolba 0000-SZD-DSW-C-Mar
- ELT w praktyce
- Zasady projektowania zajęć dydaktycznych
- Ja przed kamerą
- Budowanie autorytetu online
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
Po zakończeniu zajęć student:
• Posiada niezbędną wiedzę na temat ExperientialLearning Theory (ELT) Davida Kolba
• Potrafi planować i prowadzić zajęcia dydaktyczne online z wykorzystaniem cyklu D. Kolba
• Zna metody i narzędzia dydaktyczne wzbudzające zaangażowanie i sprzyjające efektywnej nauceonline
• Zna zasady kreowania własnego wizerunku w pracy dydaktycznej online
• Potrafi samodzielnie planować i działać na rzecz własnego rozwoju oraz inspirować i organizować rozwój innych osób
Kryteria oceniania
opis wymagań związanych z uczestnictwem w zajęciach, w tym dopuszczalnej liczby nieobecności podlegających usprawiedliwieniu: 80% obecności
zasady zaliczania zajęć i przedmiotu (w tym zaliczania poprawkowego): przygotowanie planu 45min. zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem cyklu D. Kolba.
metody weryfikacji efektów uczenia się: w trakcje zajęć warsztatowych uczestnicy będą wykonywali zadania umożliwiające wykorzystanie zdobytej wiedzy i zastosowanie jej w dydaktyce dorosłych.
kryteria oceniania: zaliczenie
Literatura
- Kolb, D. A. (2014). Experiential learning: Experience as the source of learning and development. FT press.
- Kolb, A. Y., & Kolb, D. A. (2009). The Learning Way: Meta-cognitive Aspects of Experiential Learning. Simulation& Gaming, 40(3), 297–327. https://doi.org/10.1177/1046878108325713
- Kolb, D.A. (2013), The Kolb Learning Style Inventory 4.0: Guide to Theory, Psychometrics, Research & Applications
- Kolb, D.A. (2018), Eight important things to know about The Experiential Learning Cycle,(2018):https://www.researchgate.net/publication/330993292_2018_kolb_and_Kolb_8_things_learning_cycle_AEL_reprint_40-3
- Kolb, D.A. (2013), The Kolb Learning Style Inventory 4.0: Guide to Theory, Psychometrics, Research & Applications
- Czernecka M., Hyla M., Łais S. (2016), Projektowanie efektywnych szkoleń, Warszawa 2016.
- Dirksen J. (2017), Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne, Gliwice.
- Holwek J. (2017), Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu, Gliwice 2017.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: