MS3-Educational support for persons with special educational needs 2300-MS3-PR-WE
This course has not yet been described...
Prerequisites (description)
Bibliography
1. Buryn, Huboj „Mój uczeń nie słyszy. Poradnik dla nauczycieli szkół ogólnodostępnych”
2. Christopher C. J. „Nauczyciel – rodzic. Skuteczne porozumiewanie się”
3. Głodkowska (red,) Dydaktyka specjalna w przygotowaniu do kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
4. Głodkowska (red.) Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej;
5. King „Umiejętności terapeutyczne nauczycieli”’
6. Nolting „Jak zachować porządek w klasie”,
7. Olechowska Specjalne potrzeby edukacyjne;
8. Puchała E. „Szkoła jako wspólnota osób”’
9. Tomkiewicz-Bętkowska ABC pedagoga specjalnego. Razem łatwiej. Nowe doświadczania,
10. Witczak Nowotna „Wspomaganie uczniów z dysfunkcją wzroku w szkołach ogólnodostępnych. Zagadnienia wstępne” ;
11. Zwierzyńska „Poznawanie klasy szkolnej. Poradnik dla nauczyciela”,
12. Żółkowska „ Dajmy szansę niewidomym i słabo widzącym. Poradnik metodyczny dla nauczycieli.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: